Všeobecné obchodní podmínky
I. POSKYTOVATEL SLUŽEB
Kateřina Šlajs Kroftová, IČ 71816496 (dále jen „poskytovatel služeb“), poskytuje služby v oblasti
jazykového vzdělávání, přičemž tyto podmínky upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem služeb a
studentem jazykových kurzů, individuálních lekcí a klientů jazykového mentoringu a jsou pro
zúčastněné strany závazné. Cílem poskytovatele služeb je poskytnout studentům co nejkvalitnější
služby v oblasti vzdělávání.
II. SLUŽBY
Poskytování jazykových kurzů pro děti i dospělé, poskytování individuálních jazykových lekcí,
poskytování jazykového mentoringu, překladatelské služby.
III. PŘIHLÁŠENÍ DO KURZU A VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU
Smluvní vztah mezi poskytovatelem služeb a studentem vzniká na základě přihlášení se do kurzu na
stránkách www.englishwithkatka.cz nebo na základě přímé poptávky formou emailu či telefonického
hovoru. Student může od přihlášení do kurzu odstoupit písemnou formou nebo formou emailu do
uplynutí lhůty pro řádné zaplacení kurzovného uvedené v bodě III. této smlouvy. Případ odstoupení po
řádném zaplacení kurzovného je upraveno v bodě IV. (Storno podmínky).
IV. PLATBA
1. Kurzovné se hradí převodem na účet 2800434180/2010 (Fio banka), variabilní symbol je číslo
faktury. Kurzovné je hrazeno na základě obdržení výzvy k zaplacení kurzovného. Po připsání částky
kurzovného na účet poskytovatele služeb bude student zařazen do kurzu.
2. Částka kurzovného musí být zaplacena nejpozději v den začátku kurzu, v opačném případě
nemůže poskytovatel služeb garantovat studentovi zařazení do kurzu.
3. Částku kurzovného je možné zaplatit ve dvou stejných splátkách s tím, že první splátka musí být
zaplacena v den začátku kurzu. U kurzů přípravy k maturitě lze kurzovné rozdělit do tří stejných
splátek s tím, že první splátka musí být zaplacena nejpozději v den začátek kurzu, druhá splátka 4
týdny od začátku kurzu a třetí splátka 8 týdnů od začátku kurzu.
4. V případě nedodržení termínů splátky bude student z kurzu vyloučen, a to bez nároku na vrácení již
zaplacené předchozí splátky.
5. Služby jazykového mentoringu se hradí vždy předem na následující měsíc nebo na několik měsíců
v závislosti na druhu mentoringu, a to převodem na účet 2800434180/2010 (Fio banka). Variabilní
symbol je číslo faktury. Platba musí být provedena do posledního dne předchozího kalendářního
měsíce. V opačném případě má poskytovatel služeb právo odstoupit od smlouvy.
6. Individuální lekce jsou hrazeny vždy předem, a to dle rozsahu zakoupených služeb. V případě
jednotlivých lekcí musí být lekce uhrazena dva dny před dohodnutým termínem lekce. V případě
balíčku pěti nebo více lekcí musí být celková částka uhrazena dva dny před začátkem první lekce.
Úhrada probíhá převodem na účet 2800434180/2010 (Fio banka). Variabilní symbol je číslo faktury.
V. RUŠENÍ LEKCÍ
1. Individuální lekce musí být studentem zrušena více než 24 hodin před jejím domluveným začátkem,
a to formou SMS na telefonní číslo 737582620, jinak částka propadá ve prospěch poskytovatele
služeb.
2. Termín setkání v rámci jazykového mentoringu musí být studentem zrušen nejpozději do 24 hodin
před domluveným začátkem, jinak termín propadá. Poskytnutí náhradního termínu závisí na dobré vůli
poskytovatele služeb.
3. Pokud dojde ke zrušení individuální lekce nebo setkání v rámci jazykového mentoringu ze strany
poskytovatele služeb, musí tak být učiněno nejpozději 24 hodin před plánovaným začátkem, a to
formou SMS na telefonní číslo studenta. Poskytovatel služeb musí studentovi nabídnout náhradní
termín. V případě zrušení lekce méně než 24 hodin před plánovaným termínem má student nárok na
příští lekci zdarma.
4. U skupinových kurzů neposkytuje poskytovatel služeb za neúčast studenta ve výuce žádnou
finanční ani jinou kompenzaci. V odůvodněném případě (např. absence na základě předloženého
lékařského potvrzení) bude studentovi nabídnuta možnost nahradit si zmeškané hodiny v jiném kurzu
na stejné úrovni, pokud takový kurz existuje a dovoluje to jeho kapacita.
5. V případě plánované nepřítomnosti delší než 5 týdnů má student nárok na slevu 15 % z
kurzovného. Plánovanou nepřítomností se rozumí nepřítomnost oznámená poskytovateli služeb před
zahájením kurzu.
VI. STORNO PODMÍNKY
1. Zařazení do kurzu je možné stornovat do 48 hodin před začátkem kurzu písemnou formou nebo
formou emailu.
2. Pokud již došlo k uhrazení částky kurzovného a dojde-li ke zrušení do 48 hodin před začátkem
kurzu, bude částka bezodkladně zaslána zpět na účet studenta. V případě, že dojde ke zrušení kurzu
ze strany studenta ve lhůtě kratší než 48 hodin, bude účtován storno poplatek ve výši 30%
kurzovného. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo posoudit každý případ individuálně a může dle
svého uvážení vrátit částku kurzovného v plné výši.
3. Stornování kurzu v jeho průběhu je možné pouze písemnou formou nebo formou emailu. V
takovém případě může student částku za nevychozené lekce využít pro zaplacení jiných služeb
nabízených poskytovatelem služeb. Pokud student o takové služby nemá zájem, zbylá částka
propadá ve prospěch poskytovatele služeb.
4. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo zrušit kurz nejpozději den před jeho začátkem, pokud počet
přihlášených studentů je nižší než 5 (u online konverzačních kurzů a kurzů dětské angličtiny), a nebo
pokud je počet přihlášených studentů nižší než 8 (u online kurzů přípravy k maturitě). Poskytovatel
služeb může studentům ze zrušeného kurzu nabídnout možnost pokračovat s jinou skupinou na stejné
vědomostní úrovni, pokud tato skupina existuje, či navýšit cenu stávajícího kurzu, pokud s tím
souhlasí všichni zúčastnění studenti.
6.Všichni studenti musí být bezodkladně informováni o zrušení kurzu ze strany poskytovatele kurzu,
stejně jako o jakékoliv změně v organizaci či termínu lekce.
7.V případě zrušení kurzu ze strany poskytovatele služeb kdykoliv v jeho průběhu bude poměrná
částka za nevychozené lekce neprodleně zaslána zpět všem zúčastněným studentům.
8.Storno podmínky se vztahují na případy, kdy poskytovatel služeb poskytl studentovi možnost
zúčastnit se jazykového kurzu podle požadavků a za podmínek uvedených v této smlouvě.
VII. VÝUKA
1. Výuka probíhá vždy v řádně dohodnutém termínu.
2. Skupinová výuka se nekoná o státních svátcích a v době školních prázdnin.
3. O případných změnách v harmonogramu (např. o konání či nekonání výuky v období školních
prázdnin) bude rozhodnuto s přihlédnutím na zájem většiny studentů ve skupině a na základě dohody
s poskytovatelem služeb. Studenti budou o této změně včas informováni.
VIII. PŘISTOUPENÍ DO KURZU A JEHO ZMĚNA
V případě, že student přistoupí do již probíhajícího kurzu více než 4 týdny po jeho zahájení, má nárok
na slevu z kurzovného v poměrné výši.
Poskytovatel služeb umožní studentovi přestoupení z kurzu do takového kurzu, který svou úrovní lépe
odpovídá úrovni znalostí studenta (z vlastní vůle studenta nebo na doporučení poskytovatele služeb) v
případě, že tento přestup bude možný z kapacitních důvodů. V případě přestupu do kurzu s vyšší
cenou kurzovného je student povinen uhradit cenový rozdíl, a to poměrnou část tohoto rozdílu
vzhledem ke zbývajícímu počtu výukových bloků v daném semestru. V případě přestupu do kurzu s
nižší cenou kurzovného má student nárok na vrácení rozdílu v ceně kurzovného.
IX. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE SLUŽEB
1. Poskytovatel služeb je povinen zajistit vhodné výukové prostředí a kvalitního a kvalifikovaného
lektora.
2. Poskytovatel služeb se zavazuje, že výuka bude probíhat v předem určených časech a frekvenci.
3. Poskytovatel služeb se zavazuje, že výuka bude probíhat na úrovni, která je uvedena u specifikace
konkrétního kurzu s přihlédnutím k jazykové úrovni dané skupiny.
4. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo z vážných důvodů zrušit kurz v jeho průběhu. V takovém
případě má student nárok na vrácení kurzovného za výukové bloky, které se neuskuteční.
5. Poskytovatel si vyhrazuje právo dočasně přerušit kurz z důvodu zásahu vyšší moci jako např.
výpadek proudu, částečná nebo generální stávka a další nepředvídatelné události, které nejsou v jeho
moci. V takovém případě nemá student nárok na vrácení kurzovného.
6. Poskytovatel služeb je oprávněn výuku v jednotlivém dnu zrušit bez náhrady, jestliže se ani jeden
ze studentů nedostaví bez řádné omluvy do 20 minut po zahájení výuky. Taktéž u individuálních lekcí
a jazykového mentoringu má poskytovatel služeb právo zrušit lekci pokud se student nedostaví či
nepřipojí k online výuce do 20 minut po dohodnutém termínu začátku výuky.
X. VÝUKOVÉ MATERIÁLY A ONLINE NAHRÁVKY
1. Student bere na vědomí, že jakékoliv materiály poskytnuté ze strany poskytovatele služeb jsou
předmětem práv duševního vlastnictví. Za tímto účelem se student výslovně zavazuje zdržet se
jakéhokoliv jednání, kterým by, bez předcházejícího souhlasu oprávněné osoby, zasahoval do těchto
práv a to především vyhotovením kopií materiálu, a to ani pro svou osobní potřebu, tzn. že bude
užívat výlučně originály.
2. Student se zavazuje, že nebude bez předchozího souhlasu poskytovatele služeb poskytovat online
nahrávky lekcí třetím osobám. Porušení tohoto závazku povede k okamžitému ukončení smluvního
vztahu ze strany poskytovatele služeb, a to bez možnosti finanční kompenzace studentovi.
XI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy uzavřené se studentem a zrušit bez
náhrady účast studenta v kurzu v případě, že svým chováním ohrozí majetek nebo zdraví ostatních
účastníků kurzu nebo poskytovatele služeb, nebo bude závažným způsobem narušovat průběh kurzu.
2. Poskytovatel služeb je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že student neuhradí dohodnuté
kurzovné nebo částku za individuální lekce ve lhůtě jeho splatnosti.
3. Student může od smlouvy odstoupit v případě, že dojde k nedodržení náplně kurzu ze strany
poskytovatele služeb tak, jak ji deklaruje na webových stránkách www.englishwithkatka.cz. Stejně tak
pokud ostatní studenti či student hrubě narušují průběh kurzu a neumožňují tak studentovi řádné
studium.
4. Student může odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu, je však povinen poskytovateli služeb
uhradit storno poplatek ve výši 30% z ceny kurzovného, pokud tak učiní méně než 48 hodin před
začátkem kurzu.
XII. OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO ÚČASTNÍKY PŘÍMĚSTSKÉHO TÁBORA
1. Smluvní vztah vzniká vyplněním elektronické či písemné přihlášky na internetových stránkach
www.englishwithkatka.cz. Za děti, nezletilé vyplňují přihlášku rodiče či zákonní zástupci. Podáním
přihlášky vyjadřují souhlas s Obchodními podmínkami.
2. Rodič provede úhradu za služby v termínu stanoveném Poskytovatelem do data splatnosti na
faktuře, ale ne později než dva dny před nástupem na tábor převodem na účet Poskytovatele. Pokud
o to Rodič požádá, vystaví Poskytovatel potvrzení například pro účely příspěvku zaměstnavatele,
pojišťovny apod. Při nezaplacení může Poskytovatel od smlouvy odstoupit a v takovém případě se
smluvní vztah ruší od samého začátku.
3. V případě nemožnosti Dítěte účastnit se již probíhajícího tábora nevzniká nárok na vrácení ceny.
Nevzniká ani nárok na ponížení částky při vstupu na tábor, který již probíhá. Ve výjimečných
případech může dojít k vrácení peněz. Vrácení však není vynutitelné a je na posouzení Poskytovatele.
4. U příměstských táborů jsou storno poplatky následující:
– Odhlášení méně než 14 dnů před zahájením tábora činí poplatek 75 % z celkové ceny tábora.
– Odhlášení méně než 7 dnů před zahájením tábora činí poplatek 100 % z celkové ceny tábora.
– Odhlášení po zaplacení tábora činí poplatek 30% z celkové ceny tábora.
– Storno poplatek vám nebude účtován, seženete-li za své dítě náhradníka (změna účastníka bude
provedena bez poplatku).
– U již probíhajících táborů se cena nevrací.
5. Poskytovatel stanovuje minimální počet účastníků tábora na 8 dětí. Pokud počet účastníků
nedosáhne této hranice, je Poskytovatel oprávněn tábor zrušit. Smluvní vztah končí ke dni zrušení
aktivity. Poskytovatel může zrušit tábor i z jiných objektivních důvodů. O této skutečnosti neprodleně
informuje Děti a Rodiče. Pokud vedoucí tábora nebude moci v jeho průběhu dále aktivitu vést a nelze
za něj zajistit plnohodnotnou náhradu, může být tábor zrušen. V těchto případech bude vrácena
poměrná část zaplacené ceny, která se vypočte jako podíl uskutečněných dnů a dnů, které do
ukončení aktivity zbývají.
6. Poskytovatel se zavazuje dodat smluvenou službu v kvalitě a rozsahu, kterou uvedl v podmínkách
(propozice, leták, projekt, apod.).
7. V případě hrubého nedodržování podmínek ze strany Účastníků či Dětí a narušování hladkého
průběhu aktivit může Poskytovatel ukončit smluvní vztah. V tomto případě Rodiči Dítěte či účastníkovi
nenáleží žádná finanční náhrada.
8. V případě zásahu vyšší moci nemá Poskytovatel vůči Dětem a Rodičům žádné povinnosti. Za vyšší
moc se považuje také omezení činnosti Poskytovatele dané změnou legislativy.
XIII. PLATNOST BALÍČKŮ LEKCÍ A DÁRKOVÝCH POUKAZŮ
1. Platnost zakoupených balíčků lekcí činí 10 týdnů pro balíčky na 5 zakoupených lekcí a 20 týdnů pro balíčky 12+1 zakoupených lekcí. Tato doba započíná datem uskutečněné první lekce. Lekce nevyčerpané do dané doby propadají ve prospěch Poskytovatele služeb bez možnosti náhrady.
2. Platnost dárkových poukazů je uvedena na vystaveném poukazu. Činí zpravidla 5 měsíců od datumu zakoupení (připsání částky na účet Poskytovatele), není-li předem dohodnuto jinak. Platnost kupónu končí dnem uvedeným na kupónu, po tomto termínu již není možné částku čerpat ani vyčerpat na jiné služby nabízené Poskytovatelem. Je-li kupón vystaven na poskytování jazykových lekcí, musí tyto lekce započít před datumem uvedeným na kupónu.
XIV. SOUHLAS S OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI
Souhlas s obchodními podmínkami nabývá platnosti v případě podání závazné přihlášky. Při dalším
přihlášení se do kurzu platí podmínky už jednou podepsané, pokud se mezitím nezměnily.
XV. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Poskytovatel služeb, IČ 71816496, prohlašuje, že všechny studentem poskytnuté osobní údaje
budou shromažďovány a zpracovány pouze pro účely poskytované služby v rámci rozsahu jí
poskytovaných služeb a zavazuje se nakládat s nimi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.
2. Student podáním přihlášky prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně
osobních údajů, souhlasí se zpracováním veškerých svých osobních údajů uvedených v přihlášce,
které poskytl poskytovateli služeb, za účelem uzavření smluvního vztahu a pro marketingové účely
poskytovatele služeb. Tento souhlas uděluje po dobu trvání takového smluvního vztahu a dále po
dobu 2 let od ukončení takového smluvního vztahu.
Všeobecné podmínky vstupují v platnost 1. srpna 2023.